Godmorgon!

Godmorgon :) Bara jag och Ziggy är vakna, himelen är klarblåå så jag hoppas det håller i sig! Har haft 2 underbara dagar sen sist med utflyckt till ö,  god mat och dryck, bad i massor, lite shopping och njuuutning till 100 %!!! Har även träffat på pappa, Marianne, Teja och Leffe, så otroligt kul, så igår gjorde vi en heldag med dom :)
Nu ska jag väcka mina andra 2 älsklingar så att vi kan gå och käka frulle. Hoppas ni alla nära och kära har det toppen där hemma!


Strandhäng.

Apor.

Mina älsklingar.

Fiskmatning.

jag & Lillgrabben.

Tejja, Leffe, pappsen & Marianne.

Love.











Kommentarer
Postat av: Sofia

Så kul att få följa er resa här=) Fortsätt lägga ut massa bilder och berätta om ert äventyr! Njut och ha det underbart! Puss å kram

2011-11-17 @ 09:21:27
Postat av: Marianne å Pappa

tjolahopp....tack för igår. hör av dig ,,, vi bor på hotellet precis nedanför italienska restaurangen. Spana efter coffeshoppen Black Canyon gå in där hotellet heter Sea stars House rum 305 (3 trappor upp)

hör av dig så fort du kan . Kram

2011-11-17 @ 16:12:00
Postat av: farmor

Hej igen allt ser toppen ut snart kommer jag också hoppes att det är lika bra då också solen skiner,vattnet varmt,barnen verkar gilla vattnet Colin såg korten,han undrade vars han var,du är ju här ,men vars ska jag bo,det är nog stort för de små puss puss kram på er alla

2011-11-17 @ 20:33:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0