Phranang.

Idag så har vi spenderat dagen med Robert och Jonna på stranden Phranang... trotts bokstävligen lite ostabilt väder med ena sekunden strålande sol och den andra öppen himmel så har det varit en underbar dag!!! Vi avslutade strandhänget på en mysig bar med lite goda drinkar och annat gott! Nu är vi hemma på hotellet och ska chilla lite innan det är dax att möta upp vännerna igen för lite käk osv.

Måste ju även grattulera min fina vän Carina på hennes dag idag... hoppas den blir underbar, synd ni inte är här så vi kunde fira dig ordentligt :) Kramar!!!


Tummen upp för Thailand!

Dryckes pause!

Gänget, förutom jag :)

Grabbarna.

Our friends!


Kommentarer
Postat av: farmor

Hej va bruna vissa av er är jag har nästan packat klart det är vissa saker kvar men jag längtar hoppas vckan går fort men väntn iStockholm blir nog lång pussar kramar från mej

2011-11-20 @ 16:15:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0