Härligt!

Igår kväll va vi äntligen framme efter en typ 24 timmars resa.... sååå skönt! Resan gick över förväntan då båda barnen sov hela natten på planet. Det största problemet vi stötte på var att Penny spydde i varje landning=4st. Vi vet ju att hon blir lätt åksjuk, så det va ju lagom orutinerat att inte ha åksjuketabletter med oss! (Så Emmelie om du läser detta så få du super, super gärna köpa med dig ett pack åt oss!)
Vi bor i ett super fint litet hus med pool just åvanför, liiiite långt till stranden tycker vi dock, kanske tar 10-15 min att gå. Kanske inte så långt igentligen, men med 2 barn blir det lite drykt! Så vi får se om det kanske bara blir dom 5 dygnen vi bokat här.
Vi har det huuur bra som helst, vädret har vart heelt ok idag, soligt och lite molningt om vart annat, och vi har både hunnit med pool och strandhänad  Nu ikväll så har vi vart ute och käkat goomat, nu är det för sängen så vi orkar med en heldag i (förhoppningsvis) solen. :)

På väg!                                                                   Bus.    

Mina grabbar.

Poolbus.                                                                        

Ziggy gillade sanden... mest smaken :S

Kåken :)

Puss!

Kommentarer
Postat av: farmor

Åhh så härligt det ser ut jag längtar så mycke så,snart kommer jag också

2011-11-14 @ 19:40:08
Postat av: Malin

Så Skönt att resan gick bra! Håller med, ser väldigt härligt ut! :) Kram

2011-11-14 @ 20:05:42
Postat av: Vera

Låter toppen att allt gått bra=) Ni ser verkligen ut att ha de hur sköönt som helst, önskar vi kunde vara där!! Kraamar från oss!!

2011-11-14 @ 22:07:09
Postat av: mama

Oj vad jag är glad att höra ifrån er. Jag längtar så himla mycket efter er redan. Krama barnen från mig och sköt om er.

2011-11-14 @ 23:33:13
URL: http://stormcrest.blogg.se/
Postat av: frida

Åh så härligt och ni är så värda varje sekund av sol och ledighet! Lova att sola lite från mig också och ha en underbar dag!:) puss på er!

2011-11-15 @ 07:06:59
URL: http://tokiz.blogg.se/
Postat av: Mli

Men åh så härligt! Man blir ju inte bara lite avundsjuk! Hoppas ni får ha fint väder och slippa mer kräkningar :)

2011-11-15 @ 10:11:16
URL: http://crazyhappy.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vad kul att du uppdaterat, ser helt fantastiskt ut.

2011-11-17 @ 16:28:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0