Efter regn kommer solsken!

Efter två dagar med duggregn heeeela dagarna långa, så har vi äntligen fått se solen idag... iallafall för några timmar :) Efter lunch blev det igenmulet igen, men vad gör det? Stranden gjorde oss mer än välkommna, och dagen har vart helt perfekt!
Igår så kom ju vara underbara vänner Malin, Per och Ellie hit, wiiihooo :) Så igår kväll så gick vi ut och käkade och vi hade även turen att få en liten fördrink hos dom. Efter middan så gick vi på en glassbutik, shit vilka glassar! Idag så har vi självklart också hängt med dom, och ikväll är det våran tur att fixa fördrink :)

Hanna.... tusan att jag inte nämde Phranag tidigare då.... eller det blir aldrig försent ;)

Jag och gumman min.


Hela gänget på middag.

Per och Penny myser.                                                   Glad Ziggy!



Penny men snäcka med krabba i... lite läskig :)


Söta, lite trötta Ellie.


Kommentarer
Postat av: farmor

Hej igen va härligt ni ser ut att ha,va jag längtar har rent resfeber men nu är det bara 2 jobbardagar kvar,reser redan lördagsmorron väntan blir nog lite lång på Arlanda men va gör det jag är ju på väg då.Erat hotell ser jätte mysigt ut hoppas allt är bra.Ni har det skönt och varmt ser jag ju det är ju det bästa hej hej syns snart jag längtar

2011-11-23 @ 15:21:01
Postat av: Ylva

Hej på er! Det är jättekul att följa er via bloggen. Det ser helmysigt ut och ni verkar må toppen. Kramar från mig.

2011-11-23 @ 18:38:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0