Picknick!

Idag så har jag och barnen varit på picknick i lekparken i Ursviken med Vera och hennes flickor och Frida med hennes. Vi fikade mellanmål, busade och en hel del tjatter hann vi så klart med också. Mycket trevlig dag med underbart sällskap.

Både jag och Vera kände att middag känndes jobbigt att göra i det fina vädret... jag är ju alltid utan vuxet sällskap vid middag mån-ons, men Veras Ludde skulle även han bort så vi tog vårt pick och pack vidare till Kopparstark här i hamn för en sen middag med barnen och en liten kaffe och kaka till efterrätt. Riktigt nice! Blev ganska sent också så både Penny och Ziggy slocknade som två ljus direkt vi kom hem.

Vilken underbar dag.... hoppas på en lika härlig imorrn, nu väntar big brother sen bädden även för mig! :)

Morgon.


Mollie gungar.


och även Penny & Tindra...


Tindra & Penny åker också.


Frida, Vera och vagnarna :)


Ziggy kikar i vagnen.



Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0