Öppna!

Idag så har lillan vart på dagis medans jag stökade här hemma, strax efter lunch så åkte jag och Ziggy och hämtade henne och åkte vidare till öppnaförskolan, jippie! :) Där mötte vi upp Vera och flickorna och Frida och hennes flickor. Vi fikade och tjatrade och va med på sångtimmen...alltid lika mysit!!!

Efter det så drog jag och barnen och Vera och flickorna upp på solbacken en kortis och därefter hem till mig för lite snabbmiddag innan det var dax att bege sig på fotbollsträning, nu är även Frida tillbaka, nice!!
Nu sitter jag och glor på BB, barnen sussar, borde igentligen baka men orkar bara inte, tar det imorrn...kanske... :)

Tjong!

Ziggy gokillen.

Kommentarer
Postat av: Frida

Men guuud så otroligt vackert kort på Ziggy - det blir förstoring på den!=) puss

2011-05-04 @ 09:35:51
URL: http://tokiz.blogg.se/
Postat av: Malin

Ja jättefin bild på lillfisen :) Kramar!

2011-05-04 @ 18:39:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0