Godis!

Jag sitter och trycker resterna av godiset som inte blev uppätet igår, Ziggy försöker gnaga upp både mina fingar, händer och armar, allt han får tag i, han är nästan tokig och det rinner bara saliv över mig :) Penny sussar så gott. På tv:n rullar såklart en unge i minuten, underbart!!

Idag har jag försökt baka muffins till Ziggys dop, har tagit mig hela dagen, och slutade med att dom blev misslyckade, hyffsat störande.... nån som vill baka resten av fikat så hör av dig :)

Föresten nån som såg oss i norran idag.. haha!! bra repotage men bilden... hmm... kommer drömma mardrömmar inatt :)

Finisar.


Min älsklings pojke.


Älskligsgumman.


Go'kväll!




Kommentarer
Postat av: Anonym

Ni var så fina så :)

2011-05-03 @ 01:10:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0