Barnkalas!

Idag har Penny haft barnkalas. Vart riktigt lyckat och Penny är suuuuper nöjd över dagen och alla fina paket, hon har verkligen fått super fina saker!! Tack alla som kom och tack för en toppendag!!
Av oss fick hon ett paket i förskott idag också... en stuttsmatta, överaskad och glad dotter kan jag lova er att man fick när hon öppnade ytterdörren i morse och där stod en stuttsis :)

Efter kalaset så begav sig hela familjen direkt till Olov, Carina, Mira och Rio där vi grillade dom godaste hemmagjorda burgare jag nånsin käkat med pommes, och vi satt rent ute på altanen tills halv 10 utan att frysa... vilken kanon kväll!

Imorrn blir det bortamatch mot Nysätra...krossa!!! :)

Fina tårtan som älskling gjort.


Blåååsa.


Mollie & Colin.                                                           Carina & Rio.



Malin, Per & Ellie.                                                         Ebba.



Pappor.


Stittsmatteskoj.


Lova.



Märta.



Fiskedamm.




Glaad Tindra.                                                           Baaaarn :)



Födelsedagsbarnet som Pippi.



Rio & Ziggy.





KVÄLLEN.

Jag & sonen.


Burgare.


Carina med sina fina.


Jag myser.


Våran tiger.


Pappa & Dotra.


Nu nattinatti!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Va mysigt med kalas, Jonte tjatar nästan varje dag att han också vill ha kalas =) och vilken fin tårta, är det Robin som gjort den? han tar inte emot beställningar? =D

2011-05-21 @ 08:39:08
URL: http://minsonsmorsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0