Onsdag.

Började dagen med en storstädning, vid 12 så ringde Vera som frågade om vi ville komma och äta lunch och äta hennes nybakta teekakor, och självklart så ville vi det!!!!! Vi fick tomatsoppa och teekakorna var bland dom godaste mackor jag ätit, MUMS!!!! Även Frida och flickorna komme dit, vi morsor tjattrade i vanlig takt och stor flickorna busade på, skrattade och lekte som aldrig förr! Tack för åter en toppen dag!! :)

Nu ikväll så hade jag tänkt baka inför kalas på lördag när gumman fått sig i säng... jag och Ziggy låg och mös med henne och självklart så somnade även vi.... så nå bak har det inte blivit och gissar att det kommer bli stressigt som vanligt att hinna allt klart för kalaset... typiskt jag!....

Ziggy testar Lovas gåstol.


Lilla Märta.


Penny och Tindra pussas!


Storflickorna ser film.


Lova.


Tindra och Penny.


Mina älsklingar.


Brottar redan ner syrran...haha!! ;P


Nattinatti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0