Tjong!

Sitter här med en sovandes liten grabb i famnen... Penny ser på tv och hoppar i soffan.... och är nakenfis som vanligt :) Idag så har lillan varit på dagis en stund och jag och Ziggy har träffat Vera & Lova och Louise på cafeet Kopparstark här i Skelleftehamn, riktigt mysit litet caf'e!!! Va riktigt trevligt, va ju så länge sen man umgicks med Lollan, och Vera & flickorna är alltid lika kul att träffa!!  Efter det så hämtade jag lillan på dagis och begav oss till farmor & Kalle och fikade lite till... mysit!

Nu ska jag försöka få lillgrabben i bärselet utan att väcka honom, så middan blir gjord innan älskling kommer hem, vågar inte ha honom liggandes i soffan eftersom han rullar både från mage till rygg och från rygg till mage, och babygymmet skeeeet han ner fullständigt i morse så det är i tvättmaskinen. Får se det som lite extra träning att ha honom honom hängandes på mig ;) 

Puss & hej!

Har såklart hunnit med ett bad också... :)



PS..... Stooooort grattis till dom nyblivna 3 barnsföräldrarna Therese och Pelle, längtar att få träffa lill-lill tjejen!!!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0