Sjukhus.

Varför jag inte bloggat på några dagar är därför lilla sonen våran vart riktigt risig i torsdags kväll och vi var tvugna att åka upp för att träffa farbror doktorn...Ziggys lungor va typ fyllda med slem så vi blev inlaggda på med gång. Så jag kan lova att det var varit två väldigt jobbiga dygn med lite sömn. Men nu går det iaf åt rätt håll och vi har fått vara hemma sen lunch idag, men måste tillbaka ikväll igen för att inhalera osv. Mest troligt är det RS som han drabbats av stackarn... guuu vad maktlös man känner sig när dessa små blir sjuka...Huvva, så nu hoppas jag han blir frisk snarast och sen gjort bort sjukdommar på vääääääldigt länge!!

Har iaf varit super mysigt att fått vara hemma ett tag idag, sammlade hela familjen... Nu ska vi se fotboll och njuta ett par timmar innan det är dax att fara igen.

Mina älsklingar idag.
 


Hoj!

Kommentarer
Postat av: Sara

Huvva vad jobbigt för er, hoppas lill pajken blir frisk snarast!! Många krya på er kramar från Sara å Lucas Per hälsar åxå

2011-03-05 @ 23:20:57
Postat av: Helena

Vi tänker på er! Och hoppas att Ziggy tillfrisknar snart! Kram

2011-03-06 @ 15:10:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0