Dop för Vanessa!

Idag så lämnade jag och Penny grabbarna hemma (pga. RS viruset) och drog på dop. Det var min kusin Emmelie som hade dop för sin och Kristers söta tös Vanessa. Det var super fint, alla var så fina, och goo goo fika blev man bjuden på... Penny fick äta "hello kitty" tårta och busa med Linda och även en liten pojke som hette Lucas så hon var överlycklig!  Tack för att vi fick komma på ett jätte fint och trevligt dop :)

Dop.


Fina familjen.


Min buse!


Momme och mamma.


Min sötnos käkar tårta.


Bus me Linda.


å momme.


Vanessa med sin momme.


Tvillingarna.


Pressentöppning!


Lucas och Penny busar.


Kusin med sin söta Vanessa.


Vanessa.


Hoj!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0