Vilken dag!!

Mästas dop var underbart!! Alla var så fina och fikat var supergott, och trevligt folk nanting :) Vädret fortsätter på samma vis och guuud vad jag mååår!! Vi har just avnjutit pizza från viking ute i det underbara vädret, nu sover snart barnen och då ska jag och älsklingen avnjuta ett glas vitt ute på altanen :)
Bilder från dagen.
Fina familjen och gudmor.
Lilla Märta.
Paketöppning.
Jag och Ziggy.
Ziggy.
Första doppet ute för lilleman.
Syrran ville såklart va med.
Gumman min med dockan.
Lev och må!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Oj, Va tidigt er pojke kan sitta! :) När började han kunna sitta själv??

2011-06-10 @ 23:43:07
Postat av: sofia

Joo han e duktig lillgrabben. Han har inte suttit själv så länge... bara drykt en vecka :)

2011-06-13 @ 13:17:33
URL: http://soffiloffans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0