Stug-helg!

Vi har vart i stugan hela helgen och jag kan lova att vi njutit i fullo!! Varmt och skönt, god mat, bad, bus och underbart sällskap...kan inte bli så mycke bättre. Har till och med tagit mitt första dopp på 2 år, kan lova att det är inte illa för en badkruka som mig :)  Tänk om det kunde vara sånt här väder hela sommrarna här...det är ju bara för underbart!!!
Penny skatar med David.                                                   Robin och ziggy i hängmattan.

Colin.

Jag och Emmelie åker Hellben :)

och Robin...

och Emmelie med Penny och Colin.


Och Emmelie och Penny igen... Penny älskade det!!

Kusinerna.


Emmelie med Colin och Penny.


Ziggy.


Ciao!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0