Regnet det bara öser ner...

Vart en toppen dag i goa vänners sällskap... först så vart vi bjudna på lunch hos Kippe och Helena, Wincent och Winla. En ny rätt fick vi testa på som jag aldrig smakat förr och det va riktit gott!! Efter några timmars surr så tog jag barnen och lämnade Robin hos dom och begav mig vidare för att styra upp en tjejafton+Ziggy, med middag och mys hemma hos oss. Vera och flickorna och Frida och flickorna var bjudna. Efter en toppen kväll så sitter jag nu på soffan, barnen sover....snart säkert jag med, goo kväll på er :)
.
Redo för dagens äventyr.
Kippe & Helenas fina barn, Winla...                                 och Wincent.
Gotjejerna ikväll.

Kommentarer
Postat av: Vera

Tack för en trevlig kväll med super god mat och efterrätt!!:)

2011-07-12 @ 21:49:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0