Min möhippa!

Igår så blev jag väckt utav ett brev där det stod att idag är det dax....jag hade 60 min att packa ner diverse prylar och käka en stadig frulle. Lättare sakt en gjort, nervösiteten stod mig till öronspettsarna och kunde knappt få i mig någonting :) Efter 60 minuter på pricken så rullande 2 HD Killar upp på gatan för att hämta upp mig, med skinnjackan och skarfen på så åkte vi ut på en sväng och dom körde mig tillslut till Storhamn där det stod en lapp att jag skulle gå ner till vattnet.... 10 underbara, tokiga vänner kom utspringande ur skogen med sopsäckar över huvudet... efter det så blev det en dag fylld med aktiviteter... vattenskoterkörning, fyrhjulingåkning, lekar, tävlingar, uppdrag, frågestunder, picknick, lazerdoom, shopping på stan, goooomat, god dryck, skratt i tusen, en helt jävla perfekt dag, med dom bästaste vännerna i världen! Apsolut en topplacering av de bästa dagarna i mitt liv. Tänk att man har så fina vänner som styr upp en sån här dag för en... man är verkligen lyckligt lottad!
Tusen tack igen och jag hoppas att ni hade lika kul som jag!! :)






Kommentarer
Postat av: Lina

Hej! bra blogg måste jag börja med att säga! Ville bara fråga om ni snart ska ha bröllop??? Tänkte med tanke på din möhippa :)

2011-08-04 @ 08:46:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0