Heldag.

Igår så hade jag och barnen en heldag med Vera och flickorna och på aftonen så tillkom även våra underbara karlar :) Hela förmiddan så spenderade vi dagen ute på fam.Andersson/Ögrens gård med en massa skoj och bus. Både poolen var redo så som gliiidmakagrejen, vilket jag kan lova stortjejerna hade en heeel del skoj i!! Vi hade turen att bli bjuden på både goolunch och goofika.
På aftonen så skickade vi storflickorna i cykelkärran med Ludde och jag och Vera med dom lite mindre tog vagnarna och traskade hem till oss där min storkock väntade med jamaicansk mat 'jerkchiken med rice and beans stew' . Va riktigt kul att testa något nytt och riktit gott va det också, den där 'rice end beans stew' va tydligen Bob Marleys favoriträtt om ni vill veta det :)
Idag väntar playan på oss, ha en underbar dag :)
Tindra gliiider fram.                                                    Och även Penny....
Sötis-Lovis njuter.
Sötisarna.
Redo för färd till Ske-hamn.                                       Kvällspigge Ziggy :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0