1 vecka idag!!!

Lille sonen är idag 1 vecka gammal....och ett namn har han fått, han ska heta Ziggy Robin Lindström.

Är lite halv dålig på att uppdatera här nu, men är fortfarande i en liten bubbla där jag vill mysa med familjen all tid som bara finns :) 
Ligger efter lite känner jag.. ska sätta mig och lägga ut lite bilder från veckan som varit när alla underbara människor varit här och uppvaktat.... men inte idag :)

Imorgon ska Ziggy vägas och mätas, ska bli kul att se om han vuxit något den gångna veckan...

Bilder från idag...

Mormormys!


Sovandes....


Min  Penny gumma....


Lillebror Ziggy tittar nyfiket efter morsan.

Gokväll!



Kommentarer
Postat av: Vera

Vilka underbart söta små barn ni har!! Vilket fint namn! Spännande imorgon att se hur han vuxit första veckan=) Kram på er!

2011-01-25 @ 21:35:10
Postat av: Frida

Vilket häftigt namn men jag tror inte du har nämnt det förut - passar ju jättebra med Penny=)!! Han är ju så vacker lillgubben precis som resten av er så vad hade man att vänta sig=P

Hoppas vi kan ses på fredag!

Kramisar

2011-01-25 @ 21:55:15
URL: http://tokiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0