Sjukstuga...

Lillan är inte kry än... inte alls samma feber, men inte alls hundra. Och nu är även gubben sjuk...febrig och hängig, nästan döende, jaa så där sjuk som killar är när dom är förkylda om ni fattar :) Jag ber till gudarna att jag slippper bli sjuk och att Robin piggnar till så både jag orkar föö ut bebis och att han orkar vara stöd till mig!!! Men det blir nog bra, löser sig alltid!! Lite borde han vakna upp när det är dax iaf :)

Idag åker Hanna, Danne och Harry till Thailand, fuskisar!! Hoppas ni får en helt underbar resa, proppat med sol, bad, och underbara upplevelser!! Vi kommer sakna er medans ni är borta!

Tuttfia!


TJONG!

Kommentarer
Postat av: Malin Eld

HEEEJ!



Är ni på BB nu, du brukar inte ta så här långt uppehåll från bloggandet! Hoppas allt går bra å att gubben din ler har lite kraft kvar och inte så sjuk.



Vi håller tummarna för er och tänker så på dig och din lilla familj! Kram

2011-01-13 @ 22:05:55
Postat av: Sofia

Vad söt du är Malin...tack så jätte mycket :) kramar

2011-01-13 @ 22:50:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0