Statsrunda, främmen och baby!

Dagen började med att skjutsa lillan till dagis, sen vidare till Ursviken för att hämta upp Vera och Lova, och sen full färd mot storstan för date med Malin och Ellie. Vi fikade och tjattrade nån timme, och det var lika trevligt som vanligt!!! Vid halv 2 så begav vi oss hem för att hämta våra flickor på dagis.

Sen så fick jag ett trevligt sms från Linnea, hon och hennes lilla Devin ville komma förbi...var evigheter sen vi sågs så det ville vi ju såklart jätte gärna att dom skulle göra... så ännu mer kaffe, fika och tjatter fick det bli med glädje :) Devin är nästan 7 veckor äldre än Ziggy men dom var nästan prick lika stora... shit vilken bjässe till bebis jag har :)

Sen så har ju baby kommit hem ikväll... ÄNTLIGEN! Både jag, Robin och Penny fick tårar i ögonen... tänk vad 4 nätter kan få en att sakna någon så mycket!! Så nu ska vi bara rå om varandra i heljen innan det är dax att säga hej då för några dagar igen....

Devin och Ziggy.
Slå händerna häderna i taket...så klart! :)


Min glada tjej.


Änligen hemma igen.


Ziggy badar också.



HOJ!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0