Stan, mormor och Hanna....

Dagen började med en stadstur med Carina och småpojkarna. Kaffelatten och morotskakan på Waynes satt jäkligt bra, dock så blev det inte så mke shopping må jag säga, men det var mycket trevligt ändå :)

Vid två så skjutsade Carina upp mig till mormor där även mor min och mina två andra kära ( Robin och Penny) väntade. Vi bjöds på goo mat, kycklingpaj och massa goooa kakor och kaffe till efterrätt. Mycket nice!

Srax före fem så begav vi oss hem tvärt och sen ganska direkt vidare till Danne, Hanna och Harry. Karlarna drog på hockey, och jag och Hanna och barnen (som somnade ganska fort) stannade hemma hos dom och kikade på matchen på tv:n istället. Tack för kvällen :)

Imorn bitti vid tio så beger vi oss tillsammans med familjen Andersson/Ögren på Leos...ser vi fram emot :)

Mina två killar.


Och min tjej :)


Nattinatti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0