Bob!

Idag blev det ändrade planer... istället för öppnaförskolan, så drog hela familjen, tillsammans med familjen Ögren/Andersson ut i det underbara vädret och sandtaget. Dör bjöd den vackra dagen på bobåkning, grillning och mycke skratt och tjatter! Nu längtar man tills solen börjar värma ännu mera, men nästan så man fick lite vår känslor idag ändå :)

Sötnosen Lova!


Ludde.


Jag och Vesslan.


Mummmms!


Gull-Tindra :)


Älsklingarna.





Min sötprins när vi komme hem.


Nää nu måste jag koncentrera mig på matchen (Cyp-Sve)...

Ciao!

PS.
Klart jag vet att du heter Helena...måste bara ha missat a:et...hehe...sorry! :)



Kommentarer
Postat av: Helena

Jooo jag visste nästa det ;-) Många dock som säger Helen.... iaf av äldre generationen! Förstår att du skriver ganska snabbt å lätt glömmer en bokstav eller två...



Ser ut som ni hade en underbar dag!

Kram på er

2011-02-09 @ 15:59:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0