Torsdag, jepp!

Efter en ordentlig sovmorgon till nästan kl.12 och slapp på soffan några timmar så kom jag och Vera på den goda ideen att dra till Leos för att busa med kidzen. Vi käkade middag där, och busade på ändå tills stängning, super trevligt och super rolig afton/kväll! Tack kompis! :)
Nu sover båda barnen och karln är och har grabb-tvspel-kväll hos Olov... tror jag snart ska hoppa i säng också. Jag ska upp och besikta bilen kl. 07.15, vilket känns sådär!
Nattinatti! :)
.
Kraaam Leo!                                                               Vera och Ziggy.
Fina Vera & Lovis.
Matdax.
Kraaamisarna!
Bollhavet.
Lite obehagligt ändå.
Fast det tycker inte storesyster.
Söta Tindra.                                                              Gulliga Lova kör polisbil.
Rally.
Det gick fort kan jag lova!
Alla trötta 4 barnen samlade för hemfärd.

Kommentarer
Postat av: Malin

Skoj me Leos! Nästa gång joinar gärna jag och Ellan :)



Hoppas bilen gick igenom utan problem!? Vi har våran på reparation. :(

2011-12-30 @ 10:11:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0