Testing, testing!

Tidigt i morse så tog vi taxin till playan där vi på fredag blir husband and wife. Vi fick test göra håret och vi träffade bröllopsfixarna och prästen. Shit nu börjar det närma sig och det börjar kännas i maggropen på riktigt kan jag lova!!! :)

Vi har haft två toppen dagar nu iallafall.... Vädret har vart grejt, vi har käkat gott, druckit gott, spelat minigolf på världens häftigaste barna, vart på två superfina stränder, hängt med superhärliga människor, vi är friska, lyckliga... ja livet är bra härligt med andra ord :)

Imorrn så kommer Malin, Per och Ellie hit till Kata och det ska bli så kul att träffa dom härigen!!!


NU BLIR DET EN LITEN BILDBOMB FRÅN DAGARNA :)


Penny matar elefant.


Söta Colin.

David med sin nya hatt :)

Robin och broder lirar strandtennis.

Robin mot det blååå.                                                  Brorsan och Ziggy diskuterar.

Robin och Ebba:)

Svägerskan och moi.

Emmelie, Ebba och jag :)

Puss på Ebba.

Puss puss mellan Robin och Penny.

Mina små hjärtan.

Ziggy gubben....

Jag och älskling.

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Jag önskar jag var med er på fredag. Men jag är säker på att ni får en underbar dag. Jag längtar tills du lägger upp bilder.



Kramar

2011-12-08 @ 10:55:21
Postat av: Anonym

All Lycka till på den stora dagen:)

Ser fram emot bilder:)

2011-12-08 @ 18:48:01
Postat av: sofia

Tack moster och tack anonym för era lyckoönskningar, värmer i hjärtat :) Jag önskar också att du var var här med oss ... men bilder kommer, promes :)

2011-12-09 @ 04:58:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0