Wedding!

Har fått frågor både om brölloppet och möhippan och självklart ska jag besvara dom...
Möhippanbilder skulle jag mer än gärna bjussa på hära men det är så att jag inte har en ända bild från dagen. Finns ju massor men brudarna har något i järnet, men jag hoppas jag får dom snart :) Sen när vi gifter oss... vi gifter oss på en underbart fin strand i Thailand den 9 december... Vi åker den 12 november och kommer hem den 22 december (6 veckor). Dom flesta närmsta släktingar+förhoppningsvis några vänner kommer närvara, blir UNDERBART, och vi längtar som tusan :)

Kommentarer
Postat av: Hanna Dahlin

Det låter som ett fantastiskt upplägg!

2011-08-07 @ 13:23:58
Postat av: Sara

Det låter ju fantastiskt! Får man fråga hur planeringen av detta gått till? Har ni tagit ett sånt "bröllopspaket" genom en resebyrå, eller hur fungerar det? /Nyfiken i en strut...=)

2011-08-07 @ 16:52:36
Postat av: Anonym

Wow,låter ju super häftigt:)

Hoppas du kommer blogga från resan så man får följa er.



Tack för en super mysig blogg och all lycka!!!

2011-08-08 @ 01:28:11
Postat av: Sandra

Har ni bestämt vilken strand :-)?

2011-08-11 @ 16:12:35
URL: http://Sandralu.spotlife.se
Postat av: Anonym

Spännande :)

2011-08-15 @ 18:38:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0