Regn.

Tack för alla fina komentarer om bröllopet. Fick en fråga hur allt kommer ordnas... det är så att vi har anlitat en svensk bröllopsfixare som fixar allt för oss så som vi vill ha det. Känns bäst så, så man slipper lägga ner en massa, massa tid när man är där nere... man vill ju lixom hinna njuta och inte stressa som nå tok. Det kommer bli perfekt :)
.
Nu är man själv hemma igen och det blir första natten själv inatt... känns lite skumt... tur man vänjer sig fort! Dagen har iallafall vart grejt. Jag, Vera och små barnen var upp en snabbis till stan för bl.a framkallning av kort (från vår Ume-weekens vi hade i våras)  medans stortjejerna var på dagis. Va super kul att se korten.. tror fanken jag ska ta och köpa engångskamera fler gånger... så kul att inte veta hur korten ser ut och inte ha möjligheten att radera före man framkallat :)
Sen i afton har jag både hunnit med middag hos mormor och träning. Nu tror jag faktist jag ska dra mig till kojs!
Nattinatti!
Mina underbara barn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0