Lördag.

Idag så har grabbarna svensexa för Kippe all day long, så jag och kidsen är helt själva. Vi började dagen med att ta en liten tripp ner till kurjan där kurjanfestivalen håller till i heljen. Vart riktigt besviken när jag lovat Penny att få åka karuseller när det inte fans en ända där(!!!). Men det va trotts allt en väldigt nöjd liten dam som begav sig hemmåt strax efter kl.14. Hon hade då fått hoppa hoppborg, fått poppcorne, fått målning i ansiktet och ridit häst. Typiskt nog lömmde jag kameran, brukar för övrigt näst intilltyp aldrig hända, men tur man har kamera på mobilerna nu för tiden ;)
Kl. 15 så hade vi match mot Flurkmark....piss!  mer säger jag inte.
Efter matchen åkte jag hem och hämtade mina små troll som min kära mor hade skött och begav oss tillsammans med Vera och flickorna och köpte Thaimat och drog hem till dom och käkade...MUMS!!
Nu sitter jag själv i soffan och gör nada.... tror jag ska ta ett glas vin och soma in till en film :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0