Kalas!

Jag och barnen har haft en toppen dag hos broder i Luleå idag. Vi käkade vofflor till lunch, chillade, busade och såg lite film. Vid tre tiden kom resten av firarna och då blev det gooosallad och en massa goofika osv. Vid fem så var vi tyvärr tvungna att styra kärran hemmåt för att hinna hem till fotbollsträning...
Nu sussar barnen och jag har min kära sambo vid min sida, nu ska det mysas kan jag lova :)
Tack Danne för en toppen dag och ännu en gång ett stort grattis :)
.
30-åringen öppnar paket.                                           kockarna fixar salladen.
Gulltjejen min.                                                         Båda gullungarna mina.
Pappa med Ziggy och Bounus kusinen Vilmer.                  Pappa & Marianne med barnbarnen.
Bonuskusinerna Elias och Penny.
Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0