Sängbus!

I förmiddags så var jag & Ziggy och Vera & Tindra och åt lunch och fikade lite efterrätt på Kopparstark här i Hamn... Mumma! Ziggy sov hela tiden och Tindra lekte mestadels i lekrummet alldelens själv... hon har blivit så duktig på att få sig frammåt nu, så hon lekte och stod i, hon är för goo den där lilla tjejen! 

Vid 13.30 så åkte vi och hämtade upp stortjejerna på dagis och åkte hem till Veras en stund så att flickorna skulle få träffas och leka en stund också. 10 % tillbringades i badkaret och 90 % i Vera och Luddes säng...hoppandes, rullanes, brottandes, skrikandes, sjungades... kan säga att inte en sänkläd eller madrass var på plats när vi skulle åka hem... men kul hade dom haft iaf :)

Nu ikväll så har jag haft träning, Robin har kommit hem idag men åkte nästan direkt med Ludde på hockey... längtar tills imorrn då vi är hela familjen sammlade igen :)

Mina grabbar!


Min prinsessa!


Nu ska jag se hockeyn.. har spelat in så jag ligger lite efter... hoj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0