Middag hos Lundströms!

Blev en mycke trevlig kväll igår hos familjen Lundström. Vi bjöds på goomat...soppa med vitlöksbröd och annanspaj till efterrätt! Kusinerna  busade i massor och efter ett tag blev det film och godis istället. För oss vuxna blev det tjatter och mys med Ziggy. Tack för kvällen :)

Just nu ser jag att blååå himmel närmar sig...hoppas!! Så då kanske man får gå ut och sitta i solen en stund. Behöver få lite färg kan jag lova :) Ikväll blir det blir grillning med familjen Andersson/Ögren... ser vi fram emot!! :)

"stor"kusinerna der film och käkar godis.


Dom såg 'Mio min Mio', och i slutet blev det så spännande att alla kröp upp i Robins knä :)


Min prinsessa.


Söta kusin Colin.


Och söta kusin Ebba.


Min prins.



Fina faster med Ziggy.


Önskar er alla en toppen lördag!
Puss & hej!


Kommentarer
Postat av: Elina

Gillar att Penny och Colin har samma "grimas" på bilden då det blev spännande:P

2011-04-16 @ 16:31:01
Postat av: Emmelie

Ja det har dom...=) Det såg jag inte tidigare! Dom är ju väldigt lika varann=)

2011-04-16 @ 22:26:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0