Härlig dag!!

Idag så har vi varit ute och njutit av det härliga vädret stora delar av dagen, guu vad jag älskar våren... man känner bara hur sommaren närmar sig. Ziggy har legat och sovigt i vagnen under nästan hela tiden vi har ute, och jag och Penny har skottat, plockat blommor, letat spindlar, lekt "resturang" och målat. Sen tog vi en promenad och Penny tog kickbiken till affärn för en god glass. Testade nya daim glassen med päronsmak... MUMS!!

Imorrn ska Penny äntligen få fara på dagis igen... som hon längtat!! Älskling kommer ju också hem... som vi längtat!! :)

Bilder från dagen.

Kan ni le så här stort :)


Målning.


Min fina tjej.


"kickar"


Glassdax.


Min babyboy.




Hoj!





Kommentarer
Postat av: Jessica

Vilken fin sparkcykel, vart har ni hittat den?

2011-04-14 @ 07:58:14
URL: http://minsonsmorsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0