Glad påsk!!

Imorse så åkte jag och barnen till Vera och flickorna för lunch, för att göra påskkort, och för sminkning inför våran planerade "påskkärringrunda". Penny har verkligen sett fram emot att få gå påskkärring, så äntligen :) "Stor"flickorna gick och knackade dörr själva medans vi stod på gatan och väntade och tittade vid varje hus. Dom var verkligen uuuur söta, och alla som dom knackade på hos och gav påskkort blev överförtjusta :) 
Tack för en mysig dag :)

Efter det så åkte hela familjen till min mamma och till Robin mamma och Penny fick påskägg hos båda, så efter gårdagen, "påskkärringrundan" och besök hos dom kan jag lova hon har godis för många helger här framöver :)

Påskkortsmåling.


Glada Lova kikar på.


Sötnosarna.



Tindra.


Penny.


Lova fick också vara påskkärring.


Glaapåsk!



Hos momme blev man glaa över påskägget:)



Min söta påskkärring :)


Ziggy fick inte vara påskkärring men han är min sötnos ändå :)


Nu väntar fotbollsträning... tjing och glad påsk på er!!!

Kommentarer
Postat av: Mli

Hihi men så söta dom va! :D

Krister utbrister: "Tindra ser ju ut som lilla Ida i Emil filmerna" :D

2011-04-21 @ 21:03:33
URL: http://crazyhappy.blogg.se/
Postat av: Vera

Oj vilka sötnosar vi har!=) Tack för en super dag!! Kram kram

2011-04-21 @ 21:31:47
Postat av: Nina

Vilka fina påskkärringar:)

2011-04-21 @ 21:50:11
URL: http://ninalundmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0