week 25!

Igår gick jag in i v. 25... vad tiden går fort... bara drykt tre månader kvar nu tills vi har våran bebis här.
Jag bjöd hit Vera, tindra och Frida, mollie igår och bjöd på hembakad pizza, sen såg vi våra förlossningsfilmer. Var super trevligt och jätte mysigt... så mycke känslor och smärta på en och samma gång. Både längtar ännu mer  nu och kanske gruvar mig lite mera också. Men man vet ju att man får det apsolut bästa av det, något man aldrig någongång, någonsin ångrar.... oj vad jag undrar vem som gömmer sig där inne :)
Tack mina fina vänner för ännu en fin kväll tillsammans!!!

En som verkligen snart ligger där och får uppleva det dära onda men mest underbara i världen är ju Malin, Hon är nu först på tur, hon hade beräknat datum igår... kan inte låta bli att tänka på henne hela tiden och kan inte låta bli att dra upp telefonen var och varannan minut för att inte missa om det händer något.... KOM UT BEBIS VI LÄNGTAR ATT FÅ TRÄFFA DIG :)


Min bebismage v.25.


"Stortjejerna" igår fick lite varma chips.


Penny med hennes nya benskydd, som hon fått av snälla Maria på skolan min (hur söta som helst), så nu ska det tränas ;)


Min favorit i världen.


Ciaooo!

Kommentarer
Postat av: Nina

Vilka söta och goa tjejer!:) Hoppas det går bra med magen osv, kramkram!

2010-10-03 @ 13:02:15
URL: http://ninalundmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0