V.23

Är hemma och pluggar... ska ha muntligredovisning den 16 sep om konflikten mellan israel och palestina. SVÅRT!!  Men jag kämpar på!!

Ska alldelsens strax gå och hämta lillan min på dagis, och efter det blir det nog en liten prommis i det vackra vädret.

Ikväll så ska vi till Olov, Carina och Mira och se fotboll, även Danne och Hanna skulle dit tror jag... blir trevligt... HEJJA SVERIGE!!

Är inne i v.23 nu så bjussar väll på en ny magbild.



Sen även en bild på min underbara tjej...


Ha en bra dag allesammans :)

Kommentarer
Postat av: Elina

nu börjar man se ett litet put :) Så roligt hur olika magarna växer, tänkte typ din jämfört med min när jag var gravid. Jag var ju jätte om man jämför med dig;P

Ses nån dag?

2010-09-07 @ 15:07:34
URL: http://elinastenberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0