Grattis!

Emmeile och Rebecca, Robins två systrar som båda fyller år idag!!! :)

Igår var det en rikti toppen dag, direkt efter skolan åkte jag till dagis och hämtade lillan, sen åkte vi upp till stan för fika med Malin, Kaisa och Holly, Vera och Tindra. Blidde Cup of love denna gång.
Efter det gick jag, Vera och barnen och strosade på stan en stund, sen gick vi till Tatung och beställde hämt mat. Plankstek blev det för mig, mumma!

Vi åkte efter det hem till Vera, Frida, Rebecka och Alice, Sandra och Ville mötte upp oss där för en rikti tjej-mys-kväll. Killarna hade fest dom så det passade ju perfekt att träffas allihopa! Penny och Tindra var faktist riktigt bra polare, inte många gräl alls, SKÖNT!!! :)

Nu ska jag iväg och hämta upp Hanna, klädbytardagen väntar på oss.....

Minstingen Alice med Vera.


Näst minsta minstingen Ville med Frida.


Mamma Sandra med sonen Ville.


Rebecka med Lova


Syrrorna Tindra och Lova.


Alla dom söta små barnen.


Min älsling Penny pussar söta Lova.


Ha en toppen lördag allesammans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0