Grattis till ditt fina namn Lova!

Varit på dop idag, på illa lovas. Det var super trevligt, jätte gott fika, och alla var så fina, särskilt familjen Andersson-Ögren så klart och lilla Lova var som en prinsessa hela dagen, inte en ända tår :)

Nu sittar jag och Penny och ser Emil i Lönneberga och äter godis. Robin är och jobbar, han kommer hemma vid 8 så då ska jag och han ha mys middag, hemmagjord pizza står på menyn :)

Nu kommer lite bilder från dopet.

Fina familjen och gudfar.


Sötnosen.


Pianospel.


Alla storflickorna spelar.


Ludde och Robin.


Holly och Kaisa var ju också där.


Jag, Malin och Vera :)


Världens sötaste blivande mamma.


Jag och Penny som inte var så sugen på vara med på bild.


Malin, Per med Lova, och Kaisa och Holly.


Min familj med Lova. oppps Penny somna visst :)


Jag och Prinsessan.


Frida och mys Mollie.


Rebecka med sin Alice.


Bästisarna.


Min fina dotter.


Faster Vera med Malva.


Fina familjen.



På väg hemmåt...


Söta tjejen.



Ha en underbar lördag!!!!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0