Äntligen!

Ikväll så smet vi in till stan en timme till dom nyblivna föräldrarna Malin och Per för att snusa lite på deras bedårande lilla färsking. Hon var super söt, och jag hade gärna tagit med henne hem... men det fick jag inte :)
Grattis än en gång mina vänner :)

Idag efter skolan så har jag varit hos barnmorskan.... lite roligt är det inte bara känns precis som att jag bär på Penny igen på alla sätt och vis, utan jag väger tydligen precis lika mycket som i samma vecka med henne, plus att jag har exakt lika stor mage, kanske kommer det ut en liten mini Penny :)

Nu MÅSTE jag gå och plugga.... blääää!

Lite bilder på bebis :)



Penny fick äntligen pussa och hålla Malin och pers bebis, som hon tjatet.


Robin mös också.


Stolta pappan :)



Go kväll!

Kommentarer
Postat av: Vera

Vad mysigt med en liten bebis=) Längtar att få träffa sötnosen jag oxå! Vad kul att allt gick bra hos barnmorskan! Kram

2010-09-30 @ 09:25:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0