Sovmorgon :)

Idag har jag varit hemma från skolan... inte för att jag varit sjuk och inte för att jag skolkat... utan för att jag försov mig... och det regält... vaknade klockan HALV TVÅ (!!!) och fattade nada! Antar att jag behövde det :) Måste vara flera, flera år sedan jag sov så länge.. och gud vad konstig man känner sig i huvudet..helt snurrig och nästan lite kocko :)

Ikväll så har Robin "träning" med Kippe igen, så jag och gumman har sett film, badat, läst böcker och myst... nu så ska jag gå upp och lägga mig i sängen...kanske plugga lite, sen kanske se en rulle.



Så här glag blev gumman när hon fick veta att hon hade Ebbas pyamas på sig :)


Go kväll :)


Kommentarer
Postat av: Faster Emmelie

Hon är ju bara för söt...=) Fasters lilla pärla!

2010-10-27 @ 22:07:06
Postat av: Sofia

Haha ja det var lustigt!:P Allt bra med dig annars då?

2010-10-27 @ 22:27:51
URL: http://sofiialu.blogg.se/
Postat av: Anette

Mommes prinsessa :-D

2010-10-27 @ 23:16:11
URL: http://stormcrest.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0