Luggen!


Kom just nu hem från en lååång men jag lovar, blixtsnabb(!!) löpartur. Måste sluta springa så här sent på kvällen... Är både rädd för att bli misshandlad, våldtagen, rädd för djur, skogen, till och med bilarna eftersom dom kanske inte ser mig eftersom jag saknar reflexer....huvva! Men bra tempo blir det iaf kan jag lova :)

Idag så har jag klippt luggen på lillan, den var så lång så jag har varit tvungen att ha den i spänne hela tiden, det är ju himla sött, men nu kan man ju variera lite grann!!

Imorgon så får jag fin-främmen efter skolan... Sofia är hemma från Linköping så hon ska komma hit, åsså mina homies Malin med lilla Ellie, Kaisa och Holly, och Vesslan med Tindra och Lova... blir jätte mysigt!!

Nu väntar duchen, sen film i sängen.... Robin har "träning" (fifa 11) med Kippe :)



Hej hå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0