Bra dag... men ack så tressig :)

Började dagen med en härlig sovmorgon. Drog ut på en härlig sprintur, och när jag kom hem så doftade det ljuvligt i hela kåken. Robin hade bakat världens godaste bröd, och dukat upp en underbar frukost! Mumma!

Efter det så blev det duchen och fixa sig för dagen, sen drog jag och gumman på en mor-dotter dag på Leos, va super mysigt och kul...! Vid fyra så drog vi och käkade med brorsan, Fredde och David, pizza blev det och broder bjöd..tack :) Sen skjutade jag dom till byske, sen järnet hem med gumman, byta kläder, hämta upp Hanna, skjutsa henne till stan och sen vidare upp på jobbet. Jobbade tilll halv tio, så nu ligger jag här hemma, uppe i sängen med en stooor godispåse, chips och dricka....det är jag värd :) 

Robin har release fest här hemma för Fifa 11... eller ska jag kalla det nörd fest :)

Nu ska jag se film och mysa i ensamheten :)

Älsklig med gooo brödet.



Nördarna :)




GO KVÄLL!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0