Ännu en söndag.

Idag så har vi haft turen att blivit bjudna på Kopparstark av svärmor på 'After tea buffe', var jätte gott och trevligt, efter det så gick vi till folkan på loppis där mamma hade ett stånd, snodde tre saker av henne, så det blev billgt och bra :) 

Just nu så är Robin nere i källaren och målar med Ebba, och jag och lillan sitter och ser hennes nya favoritfilm Djungelboken, samtidigt som det känns som lille bäbis håller på att borra sig ut ur muttan, föstår inte riktigt vad lillen sysslar med där inne ;)

Måste bäretta Pennys mysiga komentar igår när jag tog ut henne ur bilen.

Penny -Mamma, jag har ätit en kuse.
Jag -Men bläää, kusar är blää, man ska inte äta kusar Penny.
Penny -Joo mamma, kusar är goda,mmmmmm! (åsså skickar hon sig runt munnen.)
Jag -NEJ, man får ont i magen av kusar.
Penny -Nej mamma, jag ont i magen inte mamma, kusar är gott!

Unge!!!! vad gör man??!!:-)



Ikväll blir det lite plugg, och MYCKE tacos och mys.



Lilla pusselexperten, pussel från 3-4 åringar tycker hon är lätt som en plätt, vet inte riktigt vart hon fått det ifrån, inte mig iaf kan jag lova!! :)


Min älskling.




Ps.... Penny hälsar att hon- vill träffa Tindra, Lova och Mollie också i veckan :)

Kommentarer
Postat av: Vera

Vi vill träffa er oxå!!!=)

2010-10-17 @ 16:07:27
Postat av: Jessica

Jonte brukar ibland rulla dom en stund sen bjuda mig på dom haha (jag brukar inte smaka) Var tvungen skriva det sista så ingen missuppfattar =P

2010-10-17 @ 19:25:50
URL: http://minsonsmorsa.blogg.se/
Postat av: Frida

Vi vill träffa er också! Jag kan alla aftnar/kvällar förutom tisdag=)!

Puss!

2010-10-18 @ 08:02:07
URL: http://tokiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0