V.35

Går in i v.35 idag :) Bebisen är helt crazy i magen kan jag lova er. Har trott att vattnet har gått flera gånger för att den i prencip gräver sig neråt så det knakar.... riktigt obekvämt kan jag lova! :) Nu vill jag ha ut den lilla underbara varelsen....men antar att jag måste vänta lite till :)

Vi har haft utvecklings samtal för Penny på dagis idag... och fått så mycke beröm så jag nästan inte kunde hålla tårarna inne... är så stolt över vår lilla prinsessa :)
Efter det så har jag och Penny badat, sett film och läst böcker och bara myst.. Robin kom just hem, fick vara reserv idag för ett lag i lägsta div i bowling... blev lite avis, det är ju såå roligt!!

Imorgon ska jag träffa tjejerna, Vera, malin, lilla Ellie och Kaisa... vi ska käka på Olearys, och bara mysa, ska bli jätte trevligt...det är allt för sällan man träffas!

Nu blir det film, chips, popcorn och dipp! :)



BYE!


Kommentarer
Postat av: Frida

Jadu nog börjar det närma sig nu;) Ska bli så spännande att få se vem som gömmer sig därinne=)!! Hoppas ni mår toppen och att vi kan ses snart!!

Puss

2010-11-30 @ 10:00:43
URL: http://tokiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0