Sunday!

Igår så jobbade jag hela dagen på hockeyn, är faktsit riktigt kul när man får jobba men Emmelie :) Robin var på hockeyn med Penny, David och Ebba... Penny tyckte det va skit kul i en period, sen blev hon less :)

Efter hockeyn så åkte vi och handlade thaimat från Ursviken sen åkte vi hem till oss och åt allihopa... mumma!!  Sen så mös vi och såg lite förlossningsfilm och filmat från det att vi var från Thailand. Emmelie mös med magen min, men som vanligt så väljer den lille att sova så sött när Emmlie vill mysa, och direkt dom åker lever den djävul...typiskt :)

Idag så har lilla familjen och min broder varit hon min mormor och ätit lunch, alltid lika gott! Nu sitter vi och ser fotboll på tv:n... ikväll väntar plugg, vare sig jag vill eller inte!!


Penny och morbror busar.


Busfrö!



Pappi kör bil :)




Kolla vad fin Penny gjort oss.




Tjong!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0