Tre söta små barn!

Har vi här ikväll.... Penny har sina två kussar här Ebba och Colin. Dom har varit här sen halv ett och ska vara här  tills imorgon före lunch nån gång. Vi har hunnit med en massa kul idag.... sett film, varit ute, var ute, varit och handlat med boben och pulkan (godis köp såklart), bakat var sin pizza, badat, käääkat en masssssa, myst, m.m. Nu sover dom minsta och Robin och Ebba spelar kinect.... jag chillar och ser på!
Riktigt kul och mysit att vara barnvakt, hoppas dom vill göra om det :)

Snart ska den större sova, då blir det chips och film-mys!!


Imorgon så ska familjen till Luleå på lilla Vilmers dop (min bonus-systers-minsta son). Blir jätte trevligt, har jag längtat till.
Sen har vi även klassfest, men får se om jag hinner hem till den....

Här kommer lite bilder på busarna.

Colin.


Ebba.


Pluttan min.



Alla tre :)



Morbror Robin och Colin.


Pizzabagarna.



Slutresultatet :)


Godismys.


Speeeel.


Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0