Redan fredag.

Vilket känns sisådär... har en massa plugg som jag dragit ut på att göra eftersom jag alltid tror att en vecka är lång tid.. men guu vad fort det går, och nu sitter jag här en en massa uppgifter som ska vara klara tills på måndag... har suttit nu på morgonen sen blir det väll söndag man får sitta hela dagen om jag känner mig själv rätt ! :)


Igår satt vi och kikade på film från det att Penny var 7v-9 månader... kan inte fatta hur fort tiden går. Hon är ju snart 2,5 år och snart har vi en ny liten krabat här hemma... Va iaf jätte mysigt och man kom knappt ihåg att hon vart så liten :)







Bus igår....



Nu ska jag gå och göra mig klar och se vad dagen har att erbjuda :)

Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0