Helgen är kommen!

Säger som Åsa sa idag... tycker mest det är: måndag, fredag, måndag, fredag.... tiden den bara springer iväg, känns som jag inte hinner med något annat än allt plugg... om ens det! Men snart är det jul, känns som det kommer bli en underbar jul i år... Penny kommer att uppskatta allt på ett annat sätt....jaaa guu vad jag längtar! Och efter jul har vi ju typ våran bebis...bara dryga månaden kvar nu...shit, pomfritt :)  Känns förövrigt som att lillen försöker få sig ut nu varje dag... skruvar sig neråt nanting.... kanske längtar att få träffa oss :)

Kvällen har varit grejt, vi käkade goo middag, oxfile med pommes och bea-sås...MUMS! sen har vi busat, myst, sett idol och film... nu väntar sängen snart!

Imorgon blir det fest för mig och Robin... känns riktigt kul...trotts man inte får avnjuta goodryck. Får se om man pallar en hel utekväll imorrn, och om krogen rent utsakt får se mig... får la se :)








NATTINATTI!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0