Fredagen är kommen!

Bilderna från förra inlägget är från Mauritius... och jag lovar, det är inget annat än ett paradis!! Jag och Robin var där fyra veckor för nått år sen... helt underbart, och lätt det finaste stället vi vart på!!

Malin...lite smakprov får du vänta på, men jag lovar att visa bilder sen, är bara kaos-artat nu! annars får du komma hit och titta om du blir nyfiken :)

Igår kväll vart en jätte mysig kväll, frida hade fixat glögg, pepparkakor, jultomtar mm. och fick faktist lite julkänsla! Julpysslet uteblev men tjattret led i vanlig takt :) Måste ses snart igen!!

Ikväll ska Robin till Kippe och göra vad?? ja gissa.... "träning" alltså fifa kväll. Men det passar perfekt för mig för då får jag plugga i lugn och ro när lillan somnat, och ingen som frästar med film osv. :)


mina underbara brudar igår!



Sötisarna lite smålika va?? =)



Ciao!


Kommentarer
Postat av: Emmelie

Ja... Väldigt lika=)

Hittade du de där när du gick igenom korten?

2010-11-13 @ 07:52:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0