2,5 år

Min lilla prinsessa blev ju 2,5 år igår, vad tiden går fort... snart börjar hon skolan....typ!

Har varit och vägt och mätt henne idag... jag har längtat jätte mycke, var ju ett halv år sen sisst.
Penny längtade inte riktigt lika mycke och redan hemma så sa hon hela tiden att hon inte vill väga och mäta sig.... fick med henne tillslut iaf. Men väl där så vägrade hon.... när Eva (bvc-sköterskan) gick iväg tvärt så mutade jag henne med en godis när vi kommer hem... hon ville ha tre, men tillslut kom vi överens om två....haha...hon är för söt, och jag.....en desperat mamma :P
Eva tyckte hon var så duktig för sin ålder, att man kan tro att hon är drykt tre...Min stora tjejja :)


Vikt: 14.8kg (men då hade hon ett par tunna byxor och en tunn tröja på sig)
Längd: 97cm


Nu ska vi alldelsens strax iväg på middag och hockey kväll hos Danne, Hanna och Harry... har längtat sen igår :)


Ser att det är många som vill ha recepten på mackorna...vad roligt!!! Lovar att fixa det ikväll!!


Min prinsessa.


Ha en bra kväll!


Kommentarer
Postat av: Malin

Ja tänk att världens bästa Penny redan är 2,5 år! Vi har förresten också vägt & mätt idag... :)

2010-11-23 @ 23:39:44
Postat av: J

Eran lilla penny är så underbart söt! =D

2010-11-24 @ 14:05:13
Postat av: Sofia

Tack så mycket J!! =D

2010-11-28 @ 16:38:53
URL: http://soffiloffans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0