1 advent!

Och det har slutat snöa...kan man tänka sig! Guu så vackert det är ute nu, underbart! Önskar det kunde vara lite varmare bara... går ju nästan inte vara ute!

Gårdagen vart grejt. Lite bitter bara för att alla fick dricka en massa gott och inte jag... men det är det värt :)
Va iaf först på förfest hos Sara och David med en massa härligt folk...Bla. Danne och Hanna. Sen drog vi ut på krogen... mycket trevlig kväll!!

Idag så har vi varit och fikat 'After tea buffe' på Kopparstark med Danne, Hanna och Harry... alla var trötta och lite små slitna, förutom jag och barnen... var inte lika bitter idag, kändes faktist riktigt skönt :)

När vi kom hem så var jag och Penny ute och busade i snön en stund... nu kom vi just från badet....skööööönt!

Ikväll väntas tacos mys...och film.... kanske även lite matteplugg innan om jag kan ta tag i det :)






Goo afton :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0