Lilla, lilla Lova....

I torsdags så var hela familjen + Malin och hälsade på Vera, Ludde, Tindra... och lilla, lilla Lova. Var efterlängtat kan jag lova!

Och som dom små tjejerna Penny och Tindra busade... som dom aldrig varit ifrån varandra! Märks verkligen att som har något speciellet...Sötnosarna!

Här kommer lite bilder...

Tindra och Robin kramas.


Ludde fick ett par nya briller  ;-P





Lilla Lova.


Flickorna.




------
Ikväll efter träningen så blev jag glatt översakad av tre snygga tjejer (Emmelie, Hanna  Carina) på övervåningen som stod med cavan redo... Fick gå och duscha och göra mig klar, vi drack lite och åt lite chips och kex, sen for vi ut och åt och där var även Malin och Kaisa. En super trevlig kväll med underbara vänner!!! Tack för eran översakning, ni är underbara!!!!


Nu är jag supertrött!!!! så bums säng!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0